La acest nivel, gardienii (laboratoarele spaţiale) se distrug la impactul cu platformele. Secretul scăpării cu viaţă a personajului principal îl constituie saltul pe acele platforme pe care, tocmai, s-a prăbuşit un astfel de laborator şi, atunci când se află în partea de sus a încăperii, trebuie atenţie şi la gardienii care coboară între platforme, dat fiind faptul că aceia lovesc platformele aflate mai jos. De asemenea, trebuie precizat că niciun laborator spaţial nu loveşte "podeaua" încăperii.
Ca tip, nivelul 14 aparţine C-ului. Nu are friabil, nu are corpuri letale fixe, dar are conveier. Din puntul de vedere al gardienilor, situaţia e, oarecum, similară nivelelor 5, 8 şi 12 cu precizarea că:
- Eugene
baleiază pe verticală
- Kong
Un sinopsis asupra celor trei tipuri de gardieni (de tip C) se poate vedea în imaginea de mai jos:
Mulţimea din stânga este cea a "gardienilor centrali" adică a acelor care baleiază şi / sau se găsesc pe axa mediană verticală a suprafeţei de joc, iar cea din dreapta e a "gardienilor unisens*", adică a celor care se deplasează doar într-un singur sens.
*Nu am folosit termenul unidirecţional deoarece acei gardieni nu se întorc, spre deosebire de gardienii S şi H care se întorc şi merg în sens opus tot cu faţa. Gardieni bidirecţionali (cei care merg în ambele sensuri fără să se întoarcă) sunt cei de tip V şi o parte din cei de tip C, mai exact cei care apar la nivelul 19.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.