luni, 20 februarie 2017

KONG (NIVELUL 8)

Ca şi "Pacman", Kong aparţine tipului B. Iniţial, suprafaţa de joc este divizată în două compartimente care nu comunică deloc între ele.
Se observă 3 "cercuri cu franjuri" care se doresc a fi butoaie în flăcări. Cel verde şi cel albastru deschis sunt gardieni de tip S, iar cel magenta pare de tip H. În realitate, e de tip C. Se va vedea imediat de ce. În partea de sus a suprafeţei de joc se văd două clapete, de culoare galbenă. Ambele aparţin tipului C fiind "gardieni buni", adică pot (iar unul unul din ei chiar trebuie) să fie atinşi. Atenţie! Nu orice gardian de tip C e "bun", dar orice "gardian bun" e de tip C.

Minerul se suie şi, după ce loveşte clapeta din stânga, zidul se sparge, iar cercul magenta îşi lungeşte cursa. Trece dincolo de zid.
Lungirea cursei e un indiciu că e de tip C. În caz contrar, cercul îşi menţinea cursa ca şi cum nimic nu s-ar fi întâmplat. Minerul trece şi el în compartimentul din dreapta. Are posibilitatea să îl azvârle pe Kong prin acţionarea clapetei de lângă zid
obţinând 2500 puncte, adică echivalentul culegerii a 25 de chei / obiecte cu funcţie de cheie. Kong nu blochează poarta, căzând în spatele porţii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.