joi, 16 februarie 2017

O CIVILIZAŢIE SUBPĂMÂNTEANĂ

Anul 1983. Un programator aflat la vârsta adolescenţei a conceput un joc de abilitate cu elemente de strategie* care avea să se bucure de un asemenea succes încât una din variantele acestuia a fost concepută în...2012. Numele jocului este Minerul Maniac şi are 20 de nivele bazate pe ideea unei civilizaţii subpământene fictive. Nivelele nu sunt în ordinea dificultăţii acestora. Fiecare nivel are:

  • chei / obiecte cu funcţie de cheie
  • gardieni cu mişcare simplă / lentă / verticală / complexă
însă, majoritatea mai au**:
  • conveier
  • gardieni ficşi
  • platforme friabile
* Conform clasificării jocurilor video, Minerul Maniac intră la tipul platforme
** În funcţie de prezenţa unuia sau a tuturor elementelor enumerate, nivelele pot fi de tip:
  • A (au friabil, gardieni ficşi şi conveier)
  • B (au gardieni ficşi, au conveier, dar nu au friabil)
  • C (au conveier, dar nu au fribil şi gardieni ficşi)
  • D (au friabil, au gardieni ficşi, dar nu au conveier)
  • E (nu au friabil, nu au gardieni ficşi şi nu au conveier)
Cele mai multe nivele aparţin tipului A, însă, aşa cum se va vedea, ponderea importanţei celor 3 elemente e diferită.
Fiecare nivel e etanş. Deci, trebuie trecut înainte ca personajul principal să consume aerul şi să se sufoce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.